MÜRACİƏT EDİN

Body Building üzrə təlimçi

Sərxan Tağıyev

Sağlamlıq üçün nə  ETMƏLİ?

Yaşlandıqda “kaş ki” deməmək üçün gənc yaşlarda idman etmək və sağlam qidalanmaq lazmdır. Hansısa bir idman növünə sərf edəcək pulunuz yoxdursa, hər kəsin edə biləcəyi ucuz idman növü olan qaçış, piyada gəzinti ilə məşğul olub hərəkətdə olmaq  və  müntəzəm qidalanmaq vacibdir.

35+
Təlim proqramlarımız
100+
Avadanlıqlarımız
4,000+
Bizi məsləhət görənlər

NİYƏ İDMAN ETMƏLİYİK?

İnsandan insana bədən biçimi fərqləndiyi qədər də hərənin seçdiyi idman məşqələsi də fərqli, öz bədən tipinə uyğun olmalıdır. Hər bədən tipi üçün uyğun idman məşğələsini biz sizin üçün təyin edirik

Hansı fizki məşqələyə üstünlük verməyin düzgün cavabı bədən quruluşu barədə məlumatdan asılıdr.

İnsanın təkcə üzündə 40-dan artıq əzələ var. Bu əzələlər sayəsində insan sifətində müxtəlif mimikalar yaranır. Başqa heç bir canlının üzündə bu sayda əzələ yoxdur.İnsanın ən hərəkətli əzələləri göz əzələləridir. Göz əzələləri gündə təxminən 100.000 dəfə sıxılır. Ən güclü əzələlər çənə, ən böyük əzələlər isə omba əzələləridir.

Gecə-gündüz idman etməyə gərək yoxdur.Saatlarla idman etməyə gərək yoxdur. Sizə lazım olan düzgün məşq qrafiki və təcrübəli məşqçidir.

TƏLİM GÜNLƏRİ

Sizə uyğun vaxtı seçərək bizimlə əlaqə saxlaya,müasir tələblərə cavab verən avadanlıqlarla təchiz olunmuş zalımıza buyura bilərsiniz

BƏDƏN-KÜTLƏ İNDEKS HESABLAYICISI

Müvafiq xanalara çəkinizi və boyunuzu yazaraq məlumat əldə edə bilərsiniz
Normal Çəki vəziyyəti
Aşağı 18.5 Ağırlıq
18.5 - 24.9 Normal
25 - 29.9 Çəki artıqlığı
30 və çox Həddindən çox

SOSİAL ŞƏBƏKƏLƏRDƏ MÜŞTƏRİ RƏYLƏRİ

BİZİMLƏ ƏLAQƏ